boa-fanki2 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2005

1122774818_BoABESTshine.gif

Trzy ostatnie notki są dodane jeszcze raz ponieważ pewien osobnik wkradł się na bloga gdy byłyśmy zalogowane i pousuwał kilka notek, w niektórych podopisywał cenzuralne teksty i pozmieniał linki.
Już wszystko jest w porządalu! Panujemy nad sytuacją! A do linków dodałyśmy mp3 „Girls on top”

1122252955_boainga.gif
1122829462_7.jpg1122829578_8.jpg1122829772_10.jpg1122829353_6.jpg1122828760_4.jpg
avcd307992dr.jpg

Dane:
Nazwa singla: „Make A Secret”
Data realizacji: 31 sierpnia 2005
Tracklist:
1. Make a Secret
2. LONG TIME NO SEE
3. Make a Secret (instrumental)
4. LONG TIME NO SEE (instrumental)

Okładka zamieszczona jest nad tekstem

Untitled_1.jpg

W linkach NOWE

koncert; „Girls on Top” [03.07.05] sbs
mp3; „Kimochi wa Tsutawaru”

BoA zdobyła Pierwsze miejsce na wszystkich trzech Koreańskich Festiwalach myzycznych:
-Music Camp
-Music Bank
-Inkigayo

112254989020347100.gif

Na poniższym giffie widać, że nie było jej to obojętne….

112157823538215700.gif

Kurcze! Też tak chcę!!! Na lekcji oglądać sobie występ BoA. Ja z n@ni zastanawiałyśmy się jaki mógł być powód takiego przerywnika lekcji.
Narazie nasze domysły doszły do tego że mógł to być jeden z tych konkursów

c4be2a6ec14be733c7f5da91fdd7669305d62e8cc428643f999fd0238b510e86
112212885023107900.gif

BoA uczy tańczyć tę oto kobietę kroków do „Girls on top”. A czemu to robi?? Heh… na jednym z lipcowych koncertów przed BoA, piosenkę „Girls on Top” wykonała ta oto kobita z jej super tancerzami (jeden z nich trzy foty niżej).Heh… parodia :D

0722_boa_2_1.jpg0722_boa_2_2.jpg20050727214147004.jpg

Nowe gify;

84d4981ba4eabc6f27da2e808e04b5d2c97f4c9d143116dde97d90cd0ad5aa6a9c9fe621f90a66f3aada592cbc836af462.gif

Bez komentarza…

112217272258658600.jpg

TO JEST GIF!!! (Troszke duży :D)

Untitled-5.gif

BoA już w tamtym roku podpisała kontrakt na miesiąc z firmą Meybelline. Reklamowała nową kolekcję. Wygląda na to, że BoA ponawia kontrakt.

To fotki z dnia 19.05.2005 roku.

Szalejący tłum już nie może się doczekać alby wparować do budynku…

710_199878_01.JPG

… gdzie na swoje stanowisko już idzie…

710_199878_03.JPG

… BoA!!!

710_199878_04.JPG

I wszystko się rozkręca!

710_199878_06.JPG710_199878_07.JPG710_199878_08.JPG710_199878_09.JPG710_199878_10.JPG710_199878_11.JPG

Ujęcia z filmu dokumentalnego o przygotowaniach do „Best of Soul” Arena Tour 2005.
Ten film był dodatkiem w DVD z tego koncertu.

1121277141_756.jpg1121277141_75.jpg1121277141_755.jpg

20789709_210x211.gif

Siemka!!! Już jestem!!! Co, tęskniliście?? Heh… jasne, że nie :D
Już wczoraj byłam na blogu tylko mnie przyciemniło i nie napisałam notkę że już wróciłam :D
Te cztery ostatnie notki są moje. Za tydzień krzaczasta wyjeżdża i sięzmienimy bo wtedy sama będę dodawać notki (wyrównamy nasze limity notek… wiecie… mam zaległości :D)

20829833_183x155.gif20829834_178x145.gifMas.jpg112258356620548800.jpg

112262306659735200.jpg

REKLAMA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH TOSHIBA
1122550028_toshibaau.jpg

REKLAMA CZEKOLADEK LOTTE
1122550090_lottemacadamia.jpg

REKLAMA CZEKOLADEK LOTTE
1122550126_lottearte.jpg

REKLAMA ELITE
1122550234_elitecf.jpg

GIFFY Z REKLAMY NAPOJU(nie pamiętam jakiego:P)
hyui158.gifhyui159.gifhyui160.gifhyui161.gif

1122550998_32446.gif

HUHU…. TRUDNO TEGO NIE ZAUWAŻYĆ… NA PONIŻSZEJ FOTCE oA MA NIEZŁE CIUSZKI OD JEDNEGO Z NAJLEPSZYCH(moich ulubionych oprócz DIESEL) PROJEKTANTÓW! TE SĄ OD ED HARDY. znajdziecie je na stronce–>
http://www.donedhardy.com/

04ed9a08b74c6777902067d88d5cd05e

Zaczajcie to! Podobieństwo pomiędzy tym śmiesznym królikiem a BoA są zadziwiająco uderzające!(zwróćcie uwagę na oczy :P). Nie, no trzeba przyznać, że BoA ma trochę ciemniejszą karnację….^__^

112237668723931100.jpg

UchuHu…. Powiało gotykiem…:D Dzikie jakieś te zdjęcia. Aż się gęsia skórka robi(a właśnie! Dlaczego gęsia a nie kacza lub jakaśtam??!!)
01.jpg02.jpg03.jpg


  • RSS