boa-fanki2 blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2004

YEAH!

Brak komentarzy

YEAH! MAM JESZCZE 13 DNI CHODZENIA DO SZKOŁY (podkreślam samego chodzenia do szkoly ponieważ nie należy liczyc sobot i niedziel!) SUPER! Nani ma chyba 14 dni… tak mi sie wydaje…

Nie pisz publicznie adrasu tej strony!!! Te brutalne filmiki sa zakazane do ogladania MOIM BRACIOM i SIMONOWI! Tata tak powiedział! Jak nasze rodzeństwo się dowie to tata nam wiecej takich filmikow nie prześle! Wiec wiesz… nie ogladaj tego w domu tylko w szkole!!! please…
P.S.: Jesli ktos chce adres tej strony niech napisze prośbe do nas na poczte…

Krzaczasta! Widziałaś co twój kochany tatuś nam przysłał?! LUMPY!!! Te co są przed jackass!!! Tylko nie zgorsz sie!!

ech, zycie… jak życie rozmaicie się plecie! Raz płynie w pojedynke, innym razem zaś w duecie… (nierozłączne jak ja i Nani) błehehe…
 

Od Nani. Jeśli chcecie coś o nas wiedzieć… mata co chceta… interesujemy się mangą i anime ale ostatnio zaczęłyśmy się również interesić j-music np. piosenkarką BoA. Mamy 14 i 15 lat (ja jestem starsza) i mamy dosłownie szajbę na punkcie Japonii (tak między nami to od trzech miesięcy uczymy się japońskiego). Krzaczasta ma jaszczurke, agamę brodatą, która nazywa się Pan Pafucy – spoko gość… Jeśli jesteś tak szajbnięty jak my to z chęcią nawiążemy z tobą kontakt ]:->

 

hej, hej… dzisiaj założyłyśmy ten oto blog, dlatego narazie jest mizerny… ale zobaczycie, że bedzie jeszcze z niego spoko blog :) narazie życzcie nam powodzenia (łaski nie robicie ;D) hehehe…
 


  • RSS